پرش به محتوا

هموطن، سه شنبه روز راهپیمایی سکوت نیست؛ خشم فرو خورده ات را آزاد کن!

فوریه 28, 2011

هم وطن آزاد اندیش من. سه شنبه برای این نمی رویم که سکوت کنیم، کتک بخوریم، فحش بشنویم؛ نمی رویم که دستگیری هموطنانمان را نظاره کنیم…
می رویم که خشم فرو خورده مان را آزاد کنیم و کاخ پوشالی رژیم را بر سرشان خراب کنیم. دیگر هیچ بهانه ای نداریم که سنگ در جیب به تظاهرات نرویم.دیگر هیچ دلیلی نیست که بهشان مهلت دهیم و برای زن و بچه شان دل بسوزانیم که اگر زن و بچه داشتند اینگونه زنان را بی شوهر و کودکان را یتیم نمی کردند.
دیگر نگران جنگ تبلیغاتی مزدوران نباش که اگر کارساز بود به فتنه (به قول خودشان) مرده بود.آنکه با سبز است سیمای میلی را می بیند و به تکاپوی بی حاصلشان می خندد و خللی در افکارش ایجاد نمی شود؛ چون به راهی که می رود معتقد است.
سه شنبه تنها یک نکته را در ذهنت نگه دار:
میرحسین موسوی و کروبی ممکن است هم اکنون زیر دست حرامیانی همچون شریعتمداری ضحاک و مزدوران خوک صفتش باشند پس برای هر توهینی که به آنها می کنند یک سنگ به سوی این حرامیان پرتاب کن!

From → Uncategorized

7 دیدگاه
  1. سلام،
    آقا شما دعوتنامه بالاترین داری؟

    • سلام، خودم فعلا همه ش رو استفاده کردم اما اگه بخوای میگم برات بفرستن.
      اگه میخوای ایمیل بزن به vorujak.bala@gmail.com تا برات بفرستم.
      در ضمن سایت جالبی داری.

  2. شکارچی سبز permalink

    بدبخت اگه جرات داری بیا بیرون

    • تقصیر نداری، دو روزه یادت دادن چطوری کامنت بذاری بلد نیستی اینجا دنیای مجازیه مثه خونه تون نیست بشه اومد بیرون!

  3. سلام دوست من

    میتونی‌ یه لطف به من کنی‌ و دعوت نامه بالاترین رو برام بفرستی‌ ممنون میشم
    pourkayvan@gmail.com

    • دوست عزیز بنده دعوتنامه هام رو استفاده کردم.از یکی از دوستان خواستم برات بفرسته.

  4. یک ایرانی دوست permalink

    سلام . من هم مستحق هستم خیلی دنبالش گشتم ، لطف می کنید یک دعوتنامه بالاترین به من هم بدهید. یک دنیا تشکر

بیان دیدگاه